Forum sitemizi host sorununu gidermek amacıyla kapatmıştık benim haricimde diğer admin arkadaşlar giriyor fakat ben giremiyorum sorun ne olabilir siteye her girişimde Kapalıyken ki Forum Mesajını görüyorum
Forum sitemizi host sorununu gidermek amacıyla kapatmıştık benim haricimde diğer admin arkadaşlar giriyor fakat ben giremiyorum sorun ne olabilir siteye her girişimde Kapalıyken ki Forum Mesajını görüyorum
Sorun ne olabilir?
ARkadaşım full blod yasak değiştir şu konunu banlanırsın
editledim pardon
Giriş yaptığım halde giremiyorum.. dediğim gibi forum kapalıyken olan Forum Mesajını görüyorum sürekli
Sorun orada
Geçmişi falanda temizledim yine olmuyor.
Anlayamadım