• 04-10-2008, 16:11:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Forum sitemizi host sorununu gidermek amacıyla kapatmıştık benim haricimde diğer admin arkadaşlar giriyor fakat ben giremiyorum sorun ne olabilir siteye her girişimde Kapalıyken ki Forum Mesajını görüyorum

    Sorun ne olabilir?
  • 04-10-2008, 16:13:13
    #2
    1. Kalın Yazı Yazmak Yasak (Hepsi)
    2. Nasıl Bir Yazı Geliyor
  • 04-10-2008, 16:13:52
    #3
    öncelikle kalın yazmak ban sebebidir mesajını editle. Admin kullanıcı adın ile giriş yap olmassa önbelleği vs. temizle sonra bak olur inş.
  • 04-10-2008, 16:15:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Freewalker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum sitemizi host sorununu gidermek amacıyla kapatmıştık benim haricimde diğer admin arkadaşlar giriyor fakat ben giremiyorum sorun ne olabilir siteye her girişimde Kapalıyken ki Forum Mesajını görüyorum
    Sorun ne olabilir?
    ARkadaşım full blod yasak değiştir şu konunu banlanırsın
  • 04-10-2008, 17:05:17
    #5
    editledim pardon
    Giriş yaptığım halde giremiyorum.. dediğim gibi forum kapalıyken olan Forum Mesajını görüyorum sürekli
    Sorun orada
    Geçmişi falanda temizledim yine olmuyor.
    Anlayamadım