• 04-10-2008, 06:33:47
    #1
    Misafir
    Msn listemde ekli olup, pc başında olduğu halde gece offline takılanlar dopac olsunlar emi..

    Canımın sıkılıp sorun etmeme neden oluyorsunuz ya helal olsun. Allah bildiği gibi yapsın..
  • 04-10-2008, 06:36:25
    #2
    Büyük dertmiş abi sende ilahi =)

    topaç olun bakıyım o listedekiler adlarınızı biliyorum açıklattırmayın bana =)