• 15-06-2020, 20:57:47
    #1
    Selamlar.
    Jannah teması alacağım. Ancak şuan 59 dolar görünüyor, bir ara alacaktım imkan yoktu 49 dolardı. Kısa süre içerisinde tekrar indirime gider mi?
    Jannah alternatifi önerebileceğiniz bir tema var mı?
  • 15-06-2020, 20:59:49
    #2
    Saticiya mesaj gonder hocam butcemi asiyor beb turkiyede yasiyorum burada dolar cok degerli vb. Seklinde 15-20 dolara kadar indirim alabilirsin ikna edebilirsen
  • 15-06-2020, 21:00:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Publisher alabilirsin, forumda ucuza sağlayan arkadaşlar var.
  • 15-06-2020, 21:02:11
    #4
    @darkazov;
  • 15-06-2020, 21:02:40
    #5
    eeozkok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saticiya mesaj gonder hocam butcemi asiyor beb turkiyede yasiyorum burada dolar cok degerli vb. Seklinde 15-20 dolara kadar indirim alabilirsin ikna edebilirsen
    Aklıma geldi ancak mesaj atacağım yeri bulamadım.
    zgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Publisher alabilirsin, forumda ucuza sağlayan arkadaşlar var.
    Yok hocam, Jannah hep aklımdaydı taktım ona.
  • 15-06-2020, 21:03:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İlgilenirseniz 275 liraya satabilirim. Yanında ayrıyetten 39 dolarlık bir kişisel blog temasını hediye ediyorum. https://www.r10.net/account-amp-lisa...nnah-tema.html Satsam Xenforo alacağım
  • 15-06-2020, 21:03:56
    #7
    jannahın geliştiricisiyle arada bir instagramdan konuşuyorum yazarsan cevap veriyor
  • 15-06-2020, 21:08:22
    #8
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgilenirseniz 275 liraya satabilirim. Yanında ayrıyetten 39 dolarlık bir kişisel blog temasını hediye ediyorum. https://www.r10.net/account-amp-lisa...nnah-tema.html Satsam Xenforo alacağım
    Özel mesaj attım.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    jannahın geliştiricisiyle arada bir instagramdan konuşuyorum yazarsan cevap veriyor
    İyi dedin, dur yazayım ben de.
  • 15-06-2020, 21:32:16
    #9
    PKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj attım.

    İyi dedin, dur yazayım ben de.
    istanbul'daydı en son