• 27-09-2008, 12:21:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    mrhb
    arkadaşlar
    yahhoo sitemap eklerken metatag verdi
    blogspot a
    metatag ekledim ama resimdeki hatayı veriyor kaydedince (hata:aşağıda resimde)
    yoksa benmi yanlış yere mi yapıştırıyorum kodu
    nereye yapıstırılacak
  • 27-09-2008, 12:28:20
    #2
    <meta name="y_key" content="45654653453456"/> .......Böyle
    <meta name="y_key" content="45654653453456"></meta>......yada öyle dene
  • 27-09-2008, 13:01:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Seryak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <meta name="y_key" content="45654653453456"/> .......Böyle
    <meta name="y_key" content="45654653453456"></meta>......yada öyle dene
    ilkini dendim blogspot htmlyi düzenle bölümü kabul ettide
    yahoo sitemap kabul edermi bilmiyom
    tam bu işi yapan birisi yokmu?
  • 27-09-2008, 13:13:40
    #4
    hocam ben yahoo diilde google sitemap işni yapıorum
  • 27-09-2008, 13:44:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bende meta tag problemi yaşıyorum tam olarak blogspotta meta tag ekleme nasıl olmalıdır ?
  • 27-09-2008, 20:17:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yabancı site acıcam
    abiler lütfen yardım edermisiniz?
  • 28-09-2008, 13:20:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kac gundur arıyorum ne yapan var ne de bilen varda solemıyor :S