da-pa hakkında sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
da-pa hakkında sorum var
3
●
101
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
da-pa hakkında sorum var
30-05-2020, 19:52:32
#1
yandextr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
da-pa değerli örnek 10 tane 15-20 değerlerinde site alıp bu siteleri kendi siteme 301 çeksem + olarak katkısı olurmu backlink gibi birşey sayılıyormu?
30-05-2020, 20:22:58
#2
SmmHelper
Kendi sitenin Spam olma şansı çok olur tavsiye etmem.
30-05-2020, 21:27:36
#3
yandextr
SmmHelper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi sitenin Spam olma şansı çok olur tavsiye etmem.
peki backlink vs+sı oluyormuhocam
07-06-2020, 03:31:51
#4
ufe
10 taneyi bilmem de 1-2 tane yaptım baya faydalı oldu. Ama şuan backlinklere dikkat etmen lazım eskisi gibi degil. Backlinkler ya orjinal sitendeki konularla alakali olacak ya da sadece domainli backlink(kelimesiz) olacak.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler