Arkadaşlar Bloğumun şablonunu denemek için klasik şablona döndürdüm.
Nasıl geri Widget şablonlarına çevirebilirim ?
Teşekkürler
Blogspot Şablon sorunu
7
●515
- 22-09-2008, 22:21:12Theznza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte sorun orada şablonu yükseltin diye bir seçenek çıkmıyor. Sadece yardım sayfasına yönlendirme çıkıyor . - 22-09-2008, 22:37:12Bloglarda değişiklik yapmadan önce blogun yedeğini alın işi garantiye alın. bunuda draft.blogger.com adresinden yapabilirsin..
Senin konuya gelince bi blogu bende klasik şablona çevirmiştim ve daha geri getirememiştim malesef o kadar uğraşmıştım. Ama bu benim bildiğim belki geri getirilebiliyordur bunuda ben bilmiyorum