• 21-09-2008, 23:44:04
    #1
    Arkadaşlar Bloğumun şablonunu denemek için klasik şablona döndürdüm.
    Nasıl geri Widget şablonlarına çevirebilirim ?

    Teşekkürler
  • 22-09-2008, 21:45:14
    #2
    Canınız sağolsun ..
  • 22-09-2008, 22:14:32
    #3
    şablon / tasarımı özelleştir / şablonunuzu yükseltin / şablonu kaydet
    sıralı yolları ile xml şablona dönebilirsiniz.
  • 22-09-2008, 22:21:12
    #4
    Theznza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şablon / tasarımı özelleştir / şablonunuzu yükseltin / şablonu kaydet
    sıralı yolları ile xml şablona dönebilirsiniz.

    İşte sorun orada şablonu yükseltin diye bir seçenek çıkmıyor. Sadece yardım sayfasına yönlendirme çıkıyor .
  • 22-09-2008, 22:23:10
    #5
    ekran görüntüsü koyarmısınız?
  • 22-09-2008, 22:30:03
    #6
    Ekran görüntüsü

    Edit : Yardımlarınız için çok teşekkür ederim
  • 22-09-2008, 22:36:14
    #7
    ilginç, başka bir şablon seçip tekrar deneyin. bir de draft.blogger.com üzerinden deneyin.
  • 22-09-2008, 22:37:12
    #8
    Bloglarda değişiklik yapmadan önce blogun yedeğini alın işi garantiye alın. bunuda draft.blogger.com adresinden yapabilirsin..

    Senin konuya gelince bi blogu bende klasik şablona çevirmiştim ve daha geri getirememiştim malesef o kadar uğraşmıştım. Ama bu benim bildiğim belki geri getirilebiliyordur bunuda ben bilmiyorum