Arka plan - takıldım kaldım??? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arka plan - takıldım kaldım???
10
●
609
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Arka plan - takıldım kaldım???
1
2
20-09-2008, 18:43:57
#10
godofwar4
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İsterseniz image'ı kaldırarak sadece renk atayabilirsiniz, böylece sorun yaşamamış olursunuz.
Bunu yapmak için
background-image: url(../images/cp_bg.png);
bölümünü silmeniz yeterli.
20-09-2008, 18:46:52
#11
theas
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar ilginiz için gerçekten teşekkür ederim çok saolun
üşenmemiş klasörümü bile değiştirmişsiniz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler