• 25-04-2020, 01:34:12
    #1
    Siteye Facebook ve Google ile giriş yapılabilmesi için Facebook ve Google'dan API aldım. Ancak baktığımda kullanıcı girişi sınırlaması gördüm. Tam anlayamadım neden sınırlama var, ücretli mi bu API'leri kullanmak? Sınır dolduğunda kullanamayacak mıyım? Bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi?
  • 25-04-2020, 01:36:56
    #2
    sibermarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye Facebook ve Google ile giriş yapılabilmesi için Facebook ve Google'dan API aldım. Ancak baktığımda kullanıcı girişi sınırlaması gördüm. Tam anlayamadım neden sınırlama var, ücretli mi bu API'leri kullanmak? Sınır dolduğunda kullanamayacak mıyım? Bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi?
    Bebek Forum’da ben de Google, Facebook, Twitter apileri kullanıyorum ama böylesi bir şeye şahit olmadım.. Takip +
  • 25-04-2020, 01:52:29
    #3
    bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bebek Forum’da ben de Google, Facebook, Twitter apileri kullanıyorum ama böylesi bir şeye şahit olmadım.. Takip +
    Ben de aşağıdaki ekran görüntüsünde yazan yeri gördükten sonra kafama takıldı.
  • 29-08-2020, 20:26:20
    #4
    sibermarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de aşağıdaki ekran görüntüsünde yazan yeri gördükten sonra kafama takıldı.
    Benimde kafama takıldı naptınız hocam bu durumu