Google-Facebook Login API'lerinde Neden Sınır Var?
3
●129
- 25-04-2020, 01:34:12Siteye Facebook ve Google ile giriş yapılabilmesi için Facebook ve Google'dan API aldım. Ancak baktığımda kullanıcı girişi sınırlaması gördüm. Tam anlayamadım neden sınırlama var, ücretli mi bu API'leri kullanmak? Sınır dolduğunda kullanamayacak mıyım? Bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi?
- 25-04-2020, 01:36:56Bebek Forumda ben de Google, Facebook, Twitter apileri kullanıyorum ama böylesi bir şeye şahit olmadım.. Takip +sibermarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2020, 01:52:29Ben de aşağıdaki ekran görüntüsünde yazan yeri gördükten sonra kafama takıldı.bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 29-08-2020, 20:26:20Benimde kafama takıldı naptınız hocam bu durumusibermarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
