Ekran Görüntüsü Alma - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ekran Görüntüsü Alma
0
●
363
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Ekran Görüntüsü Alma
12-09-2008, 14:17:00
#1
bircanc
Arkadaşlar alt sayfalarımın ekran görüntüsünü almak istiyorum. Bunu nasıl yapacağım? Biraz araştırdım
thumbalizr - thumb your webpages
adresinden api key aldım. Bunu nasıl kullanabilirim?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler