• 22-10-2006, 19:08:56
    #1
    http://img252.imageshack.us/img252/1...burdaymbh7.jpg

    bu resimdeki gibi sitemde toblo nasıl kullnabilirim kesmeyi denedim olmadı arka plan yapayım dedim resim büyük oluyo yada yazılar taşıyo (tablo zone alarmın bi siteden çalıntı değil yani)
  • 22-10-2006, 19:22:34
    #2
    ben böyle yapıyorum )



    umarım yararlı olmuştur
  • 22-10-2006, 19:30:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tam anlatıyordum ki MarpusH hazırlıyomuş zaten anlatımıda çok zor, yaşanır
  • 22-10-2006, 22:22:11
    #4
    işte kesemedim hangi programla tam eşit parçaya böldüğnü söylermisin ayrıca teşekkürler (+rep)
  • 22-10-2006, 22:23:46
    #5
    Photoshopta golgelendirme verebilirsin.
  • 22-10-2006, 22:33:02
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir css class yaratırsın adı #tablo olur
    css dosyası veya head tagları içine şunu eklersin
    Alıntı
    .tablo {
    border-top: url(ust.jpg);
    border-right: url(right.jpg);
    border-bottom: url(alt.jpg);
    border-left: url(left.jpg);
    }
    sonrasında

    örnek bir tabloda göstereyim

    Alıntı
    <table width="300" cellpadding="1" cellspacing="1" class="tablo">
    <tr>
    <td>tablo içeriği bla bla bla</td>
    </tr>
    </table>
    böylece 1 tablonun çevresinde 4 ayrı tablo açmak zorunda kalmazsın

    i love you css
  • 22-10-2006, 22:34:31
    #7
    k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Photoshopta golgelendirme verebilirsin.
    resmi benyaptım zatende kesme işini yapamıyorum tam kesilmiyo photoshop ta
  • 22-10-2006, 22:35:50
    #8
    slice tool ile denermisin
  • 22-10-2006, 22:55:18
    #9
    bence de slice tool ile dene bi.bu arada @osman sanada teşekkür ederim. css ile cok daha kolay oluyomuş.