elemantorde full with görüken site anasayfayı açınca yanlarda boşluk oluyor ben full with olmasını istiyorum tüm ayarları doğru yaptığıma eminim ama bir türlü düzeltemedim bu hatayı
bu elemantordeki hali
bu da anasayfaki görülen hali
yanlardaki boşlukları silip full ekran olmasını istiyorum yardımcı olurmusunuz ?