• 02-04-2020, 02:11:16
    #1
    Scriptteki Bypass açığı nasıl kapatılır? Yardımcı olur musunuz?
  • 02-04-2020, 02:16:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    O kadar çok detay yazmışsın ki, vaktim olmadığı için okuyamadım.
  • 02-04-2020, 02:17:45
    #3
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar çok detay yazmışsın ki, vaktim olmadığı için okuyamadım.
    arkadaşa katılıyorum biraz daha az ayrıntıya girmeye özen göstermelisin
  • 02-04-2020, 02:20:25
    #4
    Sql açıklarını kapat genelde get ve post verilerinden erişilir,

    function g ($get) {  return htmlspecialchars(mysql_real_escape_string($_GET[$get]));}
    function p ($post) { return htmlspecialchars(mysql_real_escape_string($_POST[$post])); }
    bu fonksiyonu her sayfada kullandığın bir php dosyasına at,

    daha sonra get veya post verilerini

    $deger = $_GET["deger"];
    yerine

    $deger = g("deger");
    olarak kullan işini görecektir.
  • 02-04-2020, 02:20:47
    #5
    Kurumsal Üye
    halilschweitz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşa katılıyorum biraz daha az ayrıntıya girmeye özen göstermelisin
    Hocam okuyamadım malesef baya uzundu. Kısa özet geçer misiniz ?
  • 02-04-2020, 02:49:40
    #6
    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sql açıklarını kapat genelde get ve post verilerinden erişilir,

    function g ($get) {  return htmlspecialchars(mysql_real_escape_string($_GET[$get]));}
    function p ($post) { return htmlspecialchars(mysql_real_escape_string($_POST[$post])); }
    bu fonksiyonu her sayfada kullandığın bir php dosyasına at,

    daha sonra get veya post verilerini

    $deger = $_GET["deger"];
    yerine

    $deger = g("deger");
    olarak kullan işini görecektir.
    Teşekkür ederim hocam.
  • 02-04-2020, 19:26:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam okuyamadım malesef baya uzundu. Kısa özet geçer misiniz ?
    Özetle, bypass açığı nasıl kapatırım diye soruyor...