• 07-09-2008, 00:19:52
    #1
    Arkadaşlar Sayyac da Şu an sorun mu var açılmıyor
  • 07-09-2008, 00:22:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arada kapanıp tekrar geliyor.
  • 07-09-2008, 00:24:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    şuan kapalı ulaşılmıyor.
  • 07-09-2008, 00:27:30
    #4
    saat 12'yi geçti. herhalde çalışma falan vardır. geceye bırakmışlardır. bende de şu anda açılmıyor
  • 07-09-2008, 00:30:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Belki Beta versiondan çıkar
  • 07-09-2008, 00:30:49
    #6
    kullananlar memnunmu acaba? sayyacmı sayacturkamı desem
  • 07-09-2008, 00:39:04
    #7
    TrusTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullananlar memnunmu acaba? sayyacmı sayacturkamı desem
    Hiçbiri Ama sayyac daha kullanışlı bence
  • 07-09-2008, 00:53:37
    #8
    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki Beta versiondan çıkar
    inşallah çıkar artık betadan