Sayyac Offline - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sayyac Offline
7
●
436
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sayyac Offline
07-09-2008, 00:19:52
#1
TeXaS
Arkadaşlar Sayyac da Şu an sorun mu var açılmıyor
07-09-2008, 00:22:02
#2
Webing
Üyeliği durduruldu
Arada kapanıp tekrar geliyor.
07-09-2008, 00:24:00
#3
My_X
Üyeliği durduruldu
şuan kapalı ulaşılmıyor.
07-09-2008, 00:27:30
#4
sosyopat
saat 12'yi geçti. herhalde çalışma falan vardır. geceye bırakmışlardır. bende de şu anda açılmıyor
07-09-2008, 00:30:08
#5
RocK
Üyeliği durduruldu
Belki Beta versiondan çıkar
07-09-2008, 00:30:49
#6
TrusTy
kullananlar memnunmu acaba? sayyacmı sayacturkamı desem
07-09-2008, 00:39:04
#7
burYq
TrusTy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kullananlar memnunmu acaba? sayyacmı sayacturkamı desem
Hiçbiri
Ama sayyac daha kullanışlı bence
07-09-2008, 00:53:37
#8
NewMarK
RocK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Belki Beta versiondan çıkar
inşallah çıkar artık betadan
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler