Merhaba,

Plesk panel kullanıyorum, forum scripti olan flarumu kullanmak istiyorum. Panel üzerinde PHP Composer eklentisi ve git eklentisi mevcut bunlar aracılığıyla flarumu kurabilir miyim? SSH erişimim var fakat buradan daha önce denediğimde sorunlarla karşılaştım. Doğrudan panel üzerinden nasıl kurabilirim bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?