• 20-10-2006, 20:21:22
    #1
    Arkadaşlar sitelerin cPanel'lerinde (:2082) Backup menüsü yok .. WHM'de (:2086) nereden bu özelliği aktif hale getirebilirim ? .. Aradım, bulamadım ..
  • 20-10-2006, 20:44:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sitelerin cPanel'lerinde (:2082) Backup menüsü yok .. WHM'de (:2086) nereden bu özelliği aktif hale getirebilirim ? .. Aradım, bulamadım ..
    Dilden kaynaklanabilir.Dili türkçe ise english yapınız.
  • 20-10-2006, 20:53:08
    #3
    backup/index.html uzantısını yazınca girebildim .. İşim bitince dil dosyalarına da bakayım .. Saol ..