• 19-10-2006, 22:14:15
    #10
    burdan girmiş biri sitem. bilgisi olan warmı

    Zone-H.org * Defacements on hold
  • 19-10-2006, 23:08:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    zone-h.org hackerlarin yaptiklari yazdiklari bir sitedir. seni hackleyendegovde gosterisi için oraya yazmiş.

    senin configuration dosyan buyuk ihtimalle chmod 777 ordan ayarlarini okumus ve asitce hacklemiş.

    neyse,

    cumbur cemaat yazilan kodlari (joomla, nuke...) kullanırken cok cok dikkatli olun, ben sırf bu yuzden hicbir siteye kullanmamaya karar verdim.
  • 19-10-2006, 23:21:55
    #12
    Bağlı bulunduğun serverin kernel versiyonu düşükse birtakim exploitlerle root yetkisi almış olabilir.
    Bu lamerlerin tek amaçı zone-h denilen yerde gövde gösterisi yapmaktır.Bu nedenle sitenin yararlı,yararsız,ne sitesi olduğuna filen bakmazlar.

    Ip numaralarını aldıysanız savcılığa suç duyurusunda bulunabilirsiniz.
  • 19-10-2006, 23:22:00
    #13
    daha kendi sitemi yazacak konuma gelmedim.
    o yüzden joomlayı sectim. chmıdu 644 yapalım bakalım.
    ilerde kendi sitemi kendim kodlayabilirim inşallah
  • 19-10-2006, 23:26:51
    #14
    Misafir
    bunlar genelde server a girer sende açık olmasada server da olunca senin sitenede sızar ve index'i ayar

    stormboys'u tanıyorum genelde Türk Siteleri ile ugraşmaz irkçı ve muslumanlara karşı olanları hacklerdi ( kimseyi savunmuyorum yanlış anlaşılmasın .)
  • 19-10-2006, 23:30:38
    #15
    tanıyorum derken başka sitelerde de mi gördün yoksa arkadaşın falan mı??
  • 19-10-2006, 23:36:17
    #16
    Misafir
    msn'den konuştuğum bi arkadaşım başka site'den tanışmıştık Stormboys ile
  • 19-10-2006, 23:47:15
    #17
    Misafir
    admin panel sifreni her zaman dei_
  • 20-10-2006, 16:34:01
    #18
    T3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn'den konuştuğum bi arkadaşım başka site'den tanışmıştık Stormboys ile
    saygı duyulması gereken (!) bi insan olduğunu iletirmisin??
    ama sonra kızıp bi daha hacklemesin offf offff