Arkadaslar hayirli geceler,
50-60 kadar eposta tasimam gerekiyor, vestapanelden directadmine imap migration yazilimlari var fakat stabil ve free bir versiyon bulamadim. Cgi ve ssh ile tasima yontemleride buldum fakat zahmetli ve ugrastiracak. Kolay bir yontem bilen yada program tavsiyesi olan var mi?