• 22-02-2020, 16:06:42
    #1
    Arkadaslar internetten aradim ama bulamadim, dun format attiktan sonra pc'deki internet surekli gitmeye gelmeye basladi sorun nedir bilen var mi?
  • 23-02-2020, 00:48:13
    #2
    Formattan sonra yanlış driver (sürücü) yüklemiş olabilirsiniz. Sürücüyü güncellemek de sorunu çözebilir. WiFi veya Ethernet hangisinden kullanıyorsanız ona göre İnternette driver indirebilirsiniz. Laptop ise bu driverlar üretici internet sitesinde bulunur. Toplama bilgisayar ise varsa Ağ kartı modelini yoksa anakart modelini aratarak yazılımı indirebilirsiniz.
  • 23-02-2020, 19:35:24
    #3
    Uyumsuz Driver.