• 01-09-2008, 13:20:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Directadmin - Squirrelmail 1.4.15 kullanıyorum. Daha önceleri sorun yoktu ama sunucu taşıması sonrası mail gönderememe sorunu ortaya çıktı. Mail göndermek istediğimde şu hatayı alıyorum:

    Message not sent. Server replied:

    Service not available, closing channel
    421 Unexpected failure, please try later

    Host sahibime söyledim, halledicem en kısa zamanda dedi. Ama benim önemli bir işim var, mail göndermem gerekiyor. Hostçum olayı çözene kadar ben sorayım r10'da dedim, belki bir bilen vardır...

    Bilen var mı?
  • 01-09-2008, 14:53:49
    #2
    Mail alabiliyor musunuz peki?
  • 01-09-2008, 14:56:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım hayır.
  • 01-09-2008, 15:01:14
    #4
    O zaman sizin yapabileceğiniz bir şey yok gibi, mail serverınızda bir sorun var, bunu da sunucunun yetkilisi çözebilir.
  • 01-09-2008, 15:19:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hostçuma söyledim, directadmin'e mail attı. bakalım sorun neymiş?... teşekkürler yine de...