Directadmin - Squirrelmail 1.4.15 kullanıyorum. Daha önceleri sorun yoktu ama sunucu taşıması sonrası mail gönderememe sorunu ortaya çıktı. Mail göndermek istediğimde şu hatayı alıyorum:
Message not sent. Server replied:
Service not available, closing channel
421 Unexpected failure, please try later
Host sahibime söyledim, halledicem en kısa zamanda dedi. Ama benim önemli bir işim var, mail göndermem gerekiyor. Hostçum olayı çözene kadar ben sorayım r10'da dedim, belki bir bilen vardır...
Bilen var mı?
Mail gönderemiyorum [Yardım]
4
●463