Domain contact mail vs. benim üzerimde.Ama bendede bu problem var?

Holyboy acaba nasıl çözdün problemi?
Ticket aç ve benim whois de görünen mailim bu değil de. ( KOntrol et gerçek mailin görünmeli çünkü kod gelecek ) .Dolayısıyla transfer kodları gelmiyor transferi tamamlayamıyorum de.Genelde otomatik çıkıyor ilk seferde karşına.Reply et ve whois linki ve bu benim mail adresim de .(
Internic | Whois burayı kullan )
Sonra tekrar yaparlar.Yada sen kendin cancel dersin sonra reinitate yaparsın.