Mehaba arkadaşlar
Ben php öğrenmeye yeni başladım. Benim bi sorunum var 2 saat uğraştım ama çözemedim, yeniyim dedim ya. Ben veritabanına form aracılığıyla veri ekliyorum ve o verileri bir sayfada kullanıyorum. Sorun şu, her eklediğim veri veritabanında en alta ekleniyor. Bu nedenle sayfamda son eklediğim veri yukarda görünmesi gerektiği halde en aşağıda görünüyo. Bu verileri aşağıdan yukarıya okutmak için bişey mi yapmalıyım, yoksa veritabanından bi ayar mı yapmalıyım. Yardım ederseniz memnun olurum.
Veritabanı sorunu
0
●318