• 28-08-2008, 14:24:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Format attıktan sonra internetim çok yavaşladı sebebi nedir aylık 46 küsür ödüyorum limitsiz baglantı ilk defa böyle birşeyle karşılaştım nasıl hızlanır internetim?
  • 28-08-2008, 14:26:12
    #2
    tr01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Format attıktan sonra internetim çok yavaşladı sebebi nedir aylık 46 küsür ödüyorum limitsiz baglantı ilk defa böyle birşeyle karşılaştım nasıl hızlanır internetim?
    İşletim sistemin, kullandığın programlar vs. güncelleme yapıyor olabilirler.
  • 28-08-2008, 14:26:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ccleaner yükle.temizle dosyaları.oda olmazsa başlat>çalıştır>cmd siyah ekranda ipconfig /flushdns yaz
  • 28-08-2008, 14:35:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler şuanda nod 32 virüs programı var
    başka önerisi olan varmı arkdaşlar onun dışında msn ve firefox var bunları kaldırsam yeniden kursam bi yararı olurmu yada bunların en son sürümünü yüklesem?
  • 28-08-2008, 15:26:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sanırım düzeldi hiçbişey yapmadım : )
  • 28-08-2008, 15:46:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tr01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler şuanda nod 32 virüs programı var
    başka önerisi olan varmı arkdaşlar onun dışında msn ve firefox var bunları kaldırsam yeniden kursam bi yararı olurmu yada bunların en son sürümünü yüklesem?
    ccleaner virüs programı değil sanirim. çerezleri temizleyen bir program. çok güzel bende tavsiye ederim
  • 29-08-2008, 00:57:04
    #7
    tr01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım düzeldi hiçbişey yapmadım : )
    Neden çünkü şurda dediğim gibi güncellemeler bitti.