arkadaşalr normal sitelerimizi kurduğumuz hosta rdyo kurabiliyoruz diye biliyorum bunu bana biri geçmiş zamanlarda yapmıştı fakat onun msn ini falan unuttum şimdi sizin bir bilginiz varmı böyle birşey nasıl yapılıyor