hayır para isteyebilirsin bu tartışılamaz belki çok emek veriyorsun o yüzden bu parayı laik görüyorsun eyvallah ta neden yalan konuşursun be kardeşim yok yazılım bana ait yok şöyle böyle altı üstü prestashop kurup temayı yapıştırıyosun 1-2 gün editliyorsun hatta 1 gün de bile biter şaka gibi insanlar ya