Bunlar Nasıl Bir Script Kullanıyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bunlar Nasıl Bir Script Kullanıyor?
3
●
393
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bunlar Nasıl Bir Script Kullanıyor?
25-08-2008, 20:56:03
#1
dewadam
mikxi|com
bu adamlar nasıl bir script kullanıyor anlamadım nasıl yapıyorlar bole bı sıteyı ve hıt getırıyor.
25-08-2008, 22:04:12
#2
wm_xfreex
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sahibi çok iyi tanıdığım biridir ve de php alanında çok iyidir.
Hatta ankarada bürosu da var tabiki php bot ile
elle girecek hali yok
26-08-2008, 07:25:07
#3
schreck
site açılmıyorki kapalı sanırım
26-08-2008, 10:55:48
#4
spider58
Üyeliği durduruldu
schreck adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
site açılmıyorki kapalı sanırım
aynen. açılmıyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler