• 25-08-2008, 20:50:06
    #1
    Siteme bir reklam aldım extremetracking bilgilerine göre 12k civarında ziyaretçisi vardı.
    Ama gelin görünkü gönderdiği ziyaretçi yerlerde sürünüyor.
    extremetracking bilgilerinde sahtecilik yaptığından şüpheleniyorum.

    ben anlarım diyen varsa pm le adresi göndericem.

    not:site *****
  • 25-08-2008, 20:52:54
    #2
    bende öyle düşünüyorum ama ispat lazım
    o na göre forumda işlem başlatıcam (şikayet - trade gibi)
  • 25-08-2008, 20:56:21
    #3
    Ziyaretçilerin referans olarak geldiği sitelere bak, çok rahat anlayabilirsin hitlerin nerelerden geldiğini. Sitelerdeki iframeleri araştır, sahte hit gönderimi varmı ona bak.

    Yada başka bir sayaç kodu yolla onu kullansın, ona göre işlem başlat
  • 25-08-2008, 20:58:08
    #4
    fosch44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziyaretçilerin referans olarak geldiği sitelere bak, çok rahat anlayabilirsin hitlerin nerelerden geldiğini. Sitelerdeki iframeleri araştır, sahte hit gönderimi varmı ona bak.
    Yada başka bir sayaç kodu yolla onu kullansın, ona göre işlem başlat
    hitler hep kendi sitesinden geliyor gözüküyor. yani kendi kendine geliyormuş gibi
  • 25-08-2008, 21:01:42
    #5
    sitenizin içeriğine,
    reklam verdiğiniz siteye gelen ziyaretçiye ve sizin vermiş olduğun reklam türüne göre aldığın ziyaretçi fark edecektir..

    Örnek vermek gerekirse.

    1.) 12k siteye eğer popup verdiyseniz hergün 1 kere açılsa 12k garanti.
    2.) ama siz gidipte alt alanda pek ilgi çekmeyen bir yere 468x60 reklam verdiyseniz ve bannerınızda çok çafçaflı tıklabenisi olmayan bir banner ise reklamı verdiğiniz site ziyaretçilerinin pek ilgisini çekmez.
    3.) eğer siz yetişkin içerikli bir siteye reklam verdiyseniz ve sizin sitenizde çocuk oyun ları sitesi ise dolayısıyla reklam pek ilgi çekmez...

    diyeceğim şu ki;
    reklam verirken kendinizi ziyaretçi yerine koyun, siz onların yerinde olsanız ne tür bir sitede ne tür bir reklam sizin ilginizi çekerdi (gibisinden.)

    yukarıda yazdıklarım sadece birer örnektir...

    Tabi bunun dışında extreme'yi birden çok sitede de kullanmış olabilir...
  • 25-08-2008, 21:03:56
    #6
    reklam yeri en üst 728*90 sitem de ***** banner çok ilgi çekici ve sitenin çoğul hiti 120k gözüküyor
    yani yanlışlıkla tıklasalar bile daha fazla gelir gibime geliyor
  • 25-08-2008, 21:08:36
    #7
    Aynı durum bende de söz konusuydu,arkadasın reklamını 7k hitli 120 bin indexli siteme koydum,3-5 gün hiç verim alamadıgını söyledi..bende ona logosunu değiştirmesini söyledim...değiştirdi ve suanda gayet iyi ziyaretci göndermekteyim arkadasa..
  • 25-08-2008, 21:10:14
    #8
    12k lık siteden 200 kişi gelmez sanırım ama birde çoğul olarak düşünürsen
    120k sayfa gösterimi gelen ziyaretçi 200
  • 25-08-2008, 21:12:29
    #9
    çoğul pek önemli değil size tekil lazım
    bende bannerınızı değiştirmeyi bir deneyin derim.