• 26-11-2019, 02:33:06
    #1
    Stabil çalışan düzgün mail toplama botuna ihtiyacım var, fiyat tekliflerinizi ve kullanım şeklinizi iletir misiniz? Bir kaç farklı makinaya üzerine kurmam gerekiyor..
  • 26-11-2019, 02:35:35
    #2
    garajdakiwoswos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stabil çalışan düzgün mail toplama botuna ihtiyacım var, fiyat tekliflerinizi ve kullanım şeklinizi iletir misiniz? Bir kaç farklı makinaya üzerine kurmam gerekiyor..
    Konunuzu gördüm ve kendime 1 tane yapasım geldi :d
  • 26-11-2019, 02:48:23
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Web tabanlı mevcut instagram üzerinden topluyor ister telefon ister mail gunde en az 2000 den fazla topluyor
    dilerseniz detaylısıda var mavi tikli normal - takıpcı sınırı ıle vs gıbı.
  • 26-11-2019, 02:51:06
    #4
    RexCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web tabanlı mevcut instagram üzerinden topluyor ister telefon ister mail gunde en az 2000 den fazla topluyor
    dilerseniz detaylısıda var mavi tikli normal - takıpcı sınırı ıle vs gıbı.
    Bilgi alabilir miyim
  • 26-11-2019, 02:52:20
    #5
    Aynı konu hakkında mevcut yazılımlar mevcutsa bende bilgi alabilir miyim?
  • 26-11-2019, 02:53:03
    #6
    kpssgo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi alabilir miyim
    hocam php tabanlı calısıyor dılersenız topladıgınız maıllere otomaık maılde atabılıyorsunuz
    boyle yanı hanı cok fazla bırsey de yok aslında
  • 26-11-2019, 02:54:43
    #7
    RexCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam php tabanlı calısıyor dılersenız topladıgınız maıllere otomaık maılde atabılıyorsunuz
    boyle yanı hanı cok fazla bırsey de yok aslında
    bilgi alabilir miyim
  • 26-11-2019, 02:56:21
    #8
    ControL1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı konu hakkında mevcut yazılımlar mevcutsa bende bilgi alabilir miyim?
    Web tabanlı mevcut instagram üzerinden topluyor ister telefon ister mail gunde en az 2000 den fazla topluyor
    dilerseniz detaylısıda var mavi tikli normal - takıpcı sınırı ıle vs gıbı.
    php tabanlı calısıyor dılersenız topladıgınız maıllere otomaık maılde atabılıyorsunuz
    boyle yanı hanı cok fazla bırsey de yok aslında
  • 26-11-2019, 11:13:31
    #9
    Hangi siteden çekilecek ?bütçe nedir? Günde kaç adet cekmesi lazım? Bu gibij soruların cevaplarını PM olarak alabilir miyim?