Merhabalar, V2 ile birlikte geliştirmeye devam ettiğimiz yorumcu scriptinde gerçek kullanıcı görüşlerine ihtiyacım var.
Dürüstçe söylemem gerekirse bu konuyu hiçbir şekilde pazarlama/tanıtım için açmıyorum.
Yalnızca, neler katabilirim, neler çıkartabilirim diye öğrenmek için açıyorum.
İncelemek isteyen olursa
yorumyeri com (demo-123)
kullanıcı hesabı girişi yapıp bana geri dönüşlerini bildirirlerse çok sevinirim.
Yukarıda verdiğim hesap üyelik hesabı, bir de müşteri ve yönetici hesabı var.
Müşteri sipariş veriyor, yönetici onaylıyor, üyeler de bu siparişlerdeki direktiflere göre yorum yapıp nakit para kazanıyorlar.
Script işleyişi hakkında görüşlerinizi bekliyorum.
Script Hakkında Gerçek Görüşlerinize İhtiyacım Var
5
●235
- 25-11-2019, 02:25:46BaronBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleunforgives adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegörüşleriniz ve vakit ayırıp incelediğiniz için çok teşekkür ederim.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tasarım açısından birkaç arayüz çalışmaları yapıyorum, ikinci versiyona güncelleyeceğim inşallah