• 26-09-2005, 20:21:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar bugun itibariyle sitelerinde trlist ya da webservis kodu bulunan arkadaslarin sitesinde
    göçme ya da aşırı yogunluk oldumu?

    Sabah sitem okkalı bi şekilde çöktü baya araştırdım we sonunda 4 tane suclu ip buldum

    219.93.174.105
    219.93.174.103
    219.93.174.102
    219.93.174.100


    proxy die ip leri banladim.sonrada user agent ta msn bot gorunce sildim.Hosta bilgi yazdim bunlar msn bot fln falan ip leri de werdim (host hesabımı kapattı asırı yogunluktan)

    Bana bunun msn botu olmadigini ve iplerin Kuala Lumpurdan geldigini(neresi orası ya ) soyledi.Bunun hatalı olarak ayarlanmis bir monitor servisi oldugunu ve karsiliksiz olarak post attigini bu da sitede cokmeye sebebiyet verdigini soledi

    Monitor servisi dedigi bu kim nerden gelmiş arama motorlarından kac kisi gelmis vs.

    Sitemde 3.parti bi monitor servisi olup olmadigini sordu ben de webservis ve trlisti soyledim.Bana bunların problem kaynagi olmadigin soyledi ama ben yinede bi kaldiriyim kontrol edin dedim şimdi yanit bekliorm

    Yabancı hostla email ustunden chat yapioz

    Bu arada adam ip leri filtreledik ve simdiye kadar 2 milyona yakın paketin engellendigini soyledi.

    pkts bytes target prot opt in out source destination
    > 2103K 116M DROP all -- * * 219.93.174.0/24 0.0.0.0/0


    Sormak istedigim webservis ya da trlist in boyle bi hataya sebebiyet verip veremeyecegi ya da daha onceden baskasinin basina bu tarz bi problem geldimi? Cunku adamın dedigine gore yanlis ayardan dolayı azcık sapıtmış
  • 26-09-2005, 20:24:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    toplistle nasıl bir alaka kuruyorsun.
  • 26-09-2005, 20:28:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    toplistlerle alaka kurmuyorum. Dikkat edersen bu iki sitenin de ip monitör hizmeti war yani gelen gidenleri kayit ediyolar.Ondan dolayı sordum!
  • 26-09-2005, 20:34:12
    #4
    saldırı olmuştur ondandır
  • 26-09-2005, 20:54:09
    #5
    Misafir
    O ne ya, sen host firmanı değiş, atmasyondan kim ölmüş muahaha
  • 26-09-2005, 21:04:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    atmasyondan kimse ölmemiş power.ölseydi ilk ölen sen olurdun heralde!!

    Bikaç ip daha geldi.İpleri kontrol ettim hongkong banglore fln cıktı.Once brute ile sifre tahmini yapiolar sandik sonradan saldırı oldugu anlasildi. Baya uzun bi liste geldi adamdan

    Site şu an kapalı. Birazdan host tekrar aççak
  • 26-09-2005, 21:08:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu saldırı yapanlar inşallah prostat olurlar.
    ne istiyorlar anlamıyorum site sabahtan beri kapalı.
    Kul Hakkına giriyorlar farkında değiller ve hakkımı helal etmiyorum saldıranlara.
  • 26-09-2005, 22:09:38
    #8
    Misafir
    trkmzh adlı üyeden alıntı:
    Bu saldırı yapanlar inşallah prostat olurlar.
    ne istiyorlar anlamıyorum site sabahtan beri kapalı.
    Kul Hakkına giriyorlar farkında değiller ve hakkımı helal etmiyorum saldıranlara.
    Saldırana hakkınmı geçmiştiki helal etmiyosun

    usekes, atmasyondan ölünmüyor. ben denedim gördüm
  • 26-09-2005, 22:21:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tahmin edebiliorm power