• 17-10-2019, 10:55:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar, elimde 1 adet Dribbble davetiyesi var. 2 gün süresi kaldı. İhtiyacı olan bir arkadaşıma vermek istiyorum.

    Yaptığınız çalışmalar ile ilgili portföyünüz varsa PM atarsanız çok iyi olur.
  • 17-10-2019, 10:57:14
    #2
    İhtiyacı olan birisine bende verebilirim.
    1 hafta içerisinde davetiye geldi, kullanalım.
    @Grafik38; hocam sağolsun yardımcı olmuştu.
  • 17-10-2019, 10:58:52
    #3
    ben alabilirim.

    dribbble için sunum oluşturmak lazım. her yaptıgımız çalışmayı koymamız olmaz sanırım
  • 17-10-2019, 11:14:42
    #4
    erhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben alabilirim.

    dribbble için sunum oluşturmak lazım. her yaptıgımız çalışmayı koymamız olmaz sanırım
    İsim ve mail adresi alabilir miyim hocam
  • 17-10-2019, 11:17:13
    #5
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim ve mail adresi alabilir miyim hocam
    Teşekkürler @FSahin; bana gönderdi sağolsun