Merhaba arkadaşlar, elimde 1 adet Dribbble davetiyesi var. 2 gün süresi kaldı. İhtiyacı olan bir arkadaşıma vermek istiyorum.
Yaptığınız çalışmalar ile ilgili portföyünüz varsa PM atarsanız çok iyi olur.
1 adet Dribbble Davetiye
4
●152
- 17-10-2019, 10:57:14İhtiyacı olan birisine bende verebilirim.
1 hafta içerisinde davetiye geldi, kullanalım.
@Grafik38; hocam sağolsun yardımcı olmuştu. - 17-10-2019, 10:58:52ben alabilirim.
dribbble için sunum oluşturmak lazım. her yaptıgımız çalışmayı koymamız olmaz sanırım - 17-10-2019, 11:14:42İsim ve mail adresi alabilir miyim hocamerhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2019, 11:17:13Teşekkürler @FSahin; bana gönderdi sağolsunEcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle