• 12-08-2008, 17:32:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar jotformdan bir iletişim formu yaptım ama sayfaya koyunca solda gözüküyor ortada gözükmesini istiyorum.

    <!-- Place this code in your web sites HTML -->
    <iframe src="http://jotform.com/form/82145205266" frameborder="0"
                  style="width:100%; height:640px; border:none;" scrolling="no">
    </iframe>
    Rica etsem bi arkadaş Dreamweaver ile ortalayabilir mi ?
  • 12-08-2008, 17:36:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu ortalanmaz çünkü jotform böyle ayarlamış iletişim formunun kodlarına ulaşamayız
  • 12-08-2008, 17:37:03
    #3
    edit:anlamamısım
  • 12-08-2008, 17:41:17
    #4
    jotformdan ayarlayabilir miyiz ?
  • 12-08-2008, 17:48:43
    #5
    <div align=center>

    <iframe src="http://jotform.com/form/82145205266" frameborder="0"
    style="width:100%; height:640px; border:none;" scrolling="no">
    </iframe>

    </div>


    acaba doğru mu anladım ki
  • 12-08-2008, 17:50:50
    #6
    darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <div align=center>
    <iframe src="http://jotform.com/form/82145205266" frameborder="0"
    style="width:100%; height:640px; border:none;" scrolling="no">
    </iframe>
    </div>
    acaba doğru mu anladım ki
    Ortalamak istediğimi anlamışsın ama işe yaramadı bunu sanırı jotform panelinen ortalıyıcaz ama nasıl
  • 12-08-2008, 17:54:50
    #7
    siz formları ortalayacksınız galiba
  • 12-08-2008, 18:00:30
    #8
    evet ama nasıl yapacağımı bilmiyorum
  • 12-08-2008, 18:01:09
    #9
    işte burda

    Alıntı
    <center><iframe src="http://jotform.com/form/82145205266" frameborder="0"
    style="width:40%; height:640px; border:none;" scrolling="no">
    </iframe>
    </center>