Localhost Paylaşma Diğer Ağdaki Cihazlara :((( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Localhost Paylaşma Diğer Ağdaki Cihazlara :(((
1
●
104
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Localhost Paylaşma Diğer Ağdaki Cihazlara :(((
26-09-2019, 14:49:41
#1
memert67
localhost sunucumu ıp bilgisayarlar girmesini istedim girdim oldu ama tek kullancıı olunca sorun yok aama diğer kullanıcı giriş yapınca site cevap vermiyor yada çok geç cevap veriyor App Server kullanıyorum tavsiyeniz var mı ?
26-09-2019, 14:50:52
#2
Blacksheep
PHP memory limitini arttırıp tekrar test edin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler