video.yahoo'da problem yaşıyan? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
video.yahoo'da problem yaşıyan?
4
●
863
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
video.yahoo'da problem yaşıyan?
11-08-2008, 17:39:16
#1
dreamweav3r
gun gece upload ettim video hala (Transcoding in progress) yazıyor. upload edip hala bekliyenler var mı ?
22-04-2009, 13:52:52
#2
Supersey
bende bekliyorum...
22-04-2009, 14:18:37
#3
scrol
Bazen sürekli öyle kalabilir genel bir hata yoksa. Bi kaç videomda öyle olmustu yeniden yüklemek zorunda kalmıstım.
02-10-2009, 18:15:58
#4
casso_72
konuyu hortlatıyorum ama aynı sorun benim başımada geldi. ne yapabilirim ?
02-10-2009, 18:43:22
#5
schreck
bazen öyle oluyor tekrar yükleyin yada bekleyin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler