• 11-08-2008, 17:39:16
    #1
    gun gece upload ettim video hala (Transcoding in progress) yazıyor. upload edip hala bekliyenler var mı ?
  • 22-04-2009, 13:52:52
    #2
    bende bekliyorum...
  • 22-04-2009, 14:18:37
    #3
    Bazen sürekli öyle kalabilir genel bir hata yoksa. Bi kaç videomda öyle olmustu yeniden yüklemek zorunda kalmıstım.
  • 02-10-2009, 18:15:58
    #4
    konuyu hortlatıyorum ama aynı sorun benim başımada geldi. ne yapabilirim ?
  • 02-10-2009, 18:43:22
    #5
    bazen öyle oluyor tekrar yükleyin yada bekleyin