Merhaba arkadaşlar bu cookies uyarısını sitemizin en altına text metni olarak bu sitede cookies kullanılıyor şeklinde yazarsak geçerli olur mu.
Bu konuda detaylı bilgi verebilecek olan varsa sevinirim.



Bilgisi olan yokmu yada ben mi tam olarak anlatamadım arkadaşlar