Arkadaşlar arama sonuçlarında artık gına geldi. Tüm sektörlerde newsli siteler ekmeği yemekte. News demek google demek, yani bir nevi kendi sistemlerini kayırmakta google!
Bu da demek oluyor ki, googleye dava açabiliriz! Önceki yıllarda AB, googleye milyarlarca euro ceza kesmişti. Şimdi asıl sorun bizim nereden bu davayı başlatacağımız.
Google yi Dava Edelim Mi?
12
●602
- 01-09-2019, 15:40:28Tavşan dağa küsmüş dağ demiş ki "sen kimsin la "
İşin şakası bir yana bizi iplemezler hocam AB dava açıyor ceza kesiyor biz neyle nasıl dava açacağız
- 01-09-2019, 15:42:41Ahaa da çıktım evdem hızlıca adliyeye gidiyorum. Şuan adliye önüne geldim, içeri girim mi :-) bak iyi düşün.. bi sakatlık çıkmasın sonra :-D
- 01-09-2019, 15:43:13kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleŞimdi news sistemi kime ait googleye. Newsteki siteler değil, arama sonuçlarında kendi sistemini devreye aldığını artık biliyoruz. Düzelir dedik düzelmedi. Bir iki değil tüm sektörlerde şuanda tepede.Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2019, 15:46:26Google piyasada tekel gibi gözükse de aslında değil Yandex Bing DuckDuckGo gibi alternatifler mevcut Google çıkıp madem News hizmetinden memnun değilsen kullanma kardeşim dese ben böyle bir hizmet oluşturdum kullanıcılarıma haberleri gösterme konusunda bir girişim yaptım bu böyle çalışıyor dese cevap olarak ne diyeceksinSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin şakası bir yana bizi iplemezler hocam AB dava açıyor ceza kesiyor biz neyle nasıl dava açacağız