sosyaladres adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neyi eksik yapıyorum?
11
●291
- 29-08-2019, 10:31:13Üyeliği durdurulduReklamlara tıklayan insanlar bellidir malesef onlar reklam engelleyicisi vs kullanmaz. Webmaster olan biri giripte sitedeki reklama tıklamaz. Adblock kullanan insanlar zaten reklamlardan nefret eden tıklamayanlardır. Bu tarz eklentiler ile sadece sitede durma süresini azaltırsınız bu yüzdende google sıralamada gerilersiniz. Başka bir faydası olmaz zaten.zbucky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2019, 10:33:36adblock hakkındaki mesaj yazan arkadaşlar haklılar. Ziyaretçiniz adblock kullanabilir bu kişinin özgür iradesidir. Anti Adblock işlemi yaparak ziyaretçiyi kaçırıyorsunuz. Buda hemen çıkma oranınızı artırıyor. Haliyle keyword rankını etkiliyor.