Merhaba,
vmware üzerinde flash player sürekli çöküyor. Videolar kesintiye uğruyor. Bunu çözmek için ek ram alsam yeterli olur mu?
vmware sürekli çöküyor
9
●334
- 18-08-2019, 14:15:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 18-08-2019, 14:26:45Sanal makina çöküyor. Windows 10 kurulu.Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2019, 14:30:18
- 18-08-2019, 14:35:22Aşağıdaki yöntem firefox için geçerli, başlamadan önce firefox'un kapalı olduğundan emin olun.
Start > Run > appwiz.cpl Adobe flash player'i uninstall edin aşağıdaki zip dosyasının içinde 27_0_r0_159flashplayer27_0r0_159_win.msi dosyasını çalıştırın
https://fpdownload.macromedia.com/pu...59_archive.zip
Kurulum bittikten sonra Start > Run > Services.msc açın
Adobe Flash Player Update Servicei kapalı (disable) konumuna getirin. Bu adımı unutur veya yapmazsanız tekrar update alır ve yine aynı problemi yaşarsınız. - 18-08-2019, 14:43:21Teşekkür ederim, hemen deniyorum.Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2019, 17:10:22kullandığınız sanal sunucunun özellikleri nedir? , bizimle iletişime geçin probleminizi çözmek için size sunucu verelim stabil çalıştırdığınızda gerekli sistemi görmüş olursunuz. Wmware 6 alt yapısında sunucular sanallaştırıp kiralıyoruz.powerstorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2019, 17:56:51Bahsettiğim programı kendi bilgisayarıma kurdum. 4gb RAM ayırdım sanal bilgisayara.FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle