***** sitem için serverime uyarı gelmiş . bana serverimden gelen direktif türk ve gizli bölümü kaldırmam yönünde oldu ve kaldırdım.bu uyarıdan sonra sitemin kapanma olasılıgı % kaçtır ?
ve bu uyarının domain sahibinede gelmesi gerekmezmiydi ?
şimdiden teşekkür ederim..
Telekom uyarısı
0
●335