Scriptte türkçe karakter sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Scriptte türkçe karakter sorunu
2
●
164
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Scriptte türkçe karakter sorunu
07-08-2019, 18:58:04
#1
teberruken
Kullandığım bir scriptte içerik eklerken bu hatayı alıyorum türkçe karakter girdiğimde " ? " olarak gözüküyor. Ücretli/Ücretsiz yardımcı olabilecek var mı?
07-08-2019, 19:01:49
#2
nurettinselcuk
Pm yollarsaniz bakayim hocam.
07-08-2019, 19:19:31
#3
Yuma
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aynı sorun bende de var
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler