• 04-08-2008, 20:54:52
    #1
    S.a Arakdaslar Isbankasi ıinteraktif subeye giris yapabilenler varmi ?
  • 04-08-2008, 20:56:28
    #2
    denedim giriyor bende
  • 04-08-2008, 20:56:42
    #3
    bende giriyorum..
  • 04-08-2008, 20:57:06
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    giriyor..
  • 04-08-2008, 21:03:58
    #5
    girdi
  • 04-08-2008, 21:05:02
    #6
    ben girmeye calisiyorum teknik hata diyor :s
  • 04-08-2008, 21:06:17
    #7
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben girmeye calisiyorum teknik hata diyor :s
    O hatayı bir defa bende almıştım 10-15 dakika içerisinde düzelir.
  • 04-08-2008, 21:08:48
    #8
    bilmiyorum sabah beridir Boyle :s 444 02 02 arayin felan diyor