merhaba arkadaşlar
şu anda linux server topluyorum fakat 2 anakart arasında kararsız kaldım
kullanacagım
o İşlemci : Intel Q9300
o Ram : 2 GB Kingston 800Mhz X 4 adet
şimdi buna göre sizce hangi anakartı alsam
seçenek 1 : intel g35
seçenek 2 : gigabyte g33 ms2l
gigabye g33 mü intel g35 mi
gigabyte g33
intel g35
fark etmez
bende kararsız kaldım intel daha uygun gibi geliyor