Anket gigabye g33 mü intel g35 mi
Toplam Katılımcı Sayısı: 12
gigabye g33 mü intel g35 mi
gigabyte g33
%25,00 (3 Oy)
intel g35
%66,67 (8 Oy)
fark etmez
%8,33 (1 Oy)
  • 04-08-2008, 16:10:55
    #1
    merhaba arkadaşlar

    şu anda linux server topluyorum fakat 2 anakart arasında kararsız kaldım

    kullanacagım

    o İşlemci : Intel Q9300
    o Ram : 2 GB Kingston 800Mhz X 4 adet

    şimdi buna göre sizce hangi anakartı alsam

    seçenek 1 : intel g35
    seçenek 2 : gigabyte g33 ms2l
  • 04-08-2008, 16:21:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ikiside iyi yaw bende kararsız kaldım intel daha uygun gibi geliyor
  • 04-08-2008, 16:25:38
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    intel tercih ederim bende
  • 04-08-2008, 16:30:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İNTEL'i tercih ederim.
  • 04-08-2008, 16:32:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    gigabytetan yana tercihim
  • 04-08-2008, 16:41:59
    #6
    Gigabyte normalde de performas açısından iyi diye biliyorum.
    Gigabyte derim
  • 04-08-2008, 21:47:37
    #7
    12 tane g35 de karar verdim . bu sistemlerde q9300 kullanacam fakat gelecek hafta itibari ile q9400 lerde genel yaklaşık 30 dolar indirim olacakmış. co loc yapacak arkadaşlar varsa bu hafta beklesinler acil değilse haftaya casper üzerinden görüşürlerse ciddi indirimler e başlıyorlar umarım faydalı bir tiyo olur.
  • 04-08-2008, 23:55:10
    #8
    Gigabyte derim.