söylediğiniz ne anlama geldiğini ve sizin ne kadar saçma bir amaçla bu cümleyi yazdığınızın farkında değilsinz bence.
bakın asıl siz değilsiniz.
olaylara tek pencereden bakmayın.
bir tane pkk lı gelip kendilerini öven, dil kurallarına uygun, makale yazısı biçiminde gayet akıcı ve ilgi çekici bir yazı yazamaz mı?
bir tane hırsız, hırsızlığın ne kadar kolay ve güzel bir iş olduğunu yazamaz mı?
ya da bir hırsız, hırsızlığın kötü bir olay olduğunu söyleyen bir yazıyı kendine göre değiştiremez mi?
işte buda özgürlük.