• 05-08-2008, 00:17:27
    #19
    kopux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye bence türkiye için yararlı bir varsa tükçe bizim yaptığımız alternatif onu kalkındıralım.
    ekşi sözlük
  • 05-08-2008, 00:26:01
    #20
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ...
  • 05-08-2008, 00:26:52
    #21
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekşi sözlük
    görsen ekşisözlükte tam ansiklopedik bilgi, ekşisözlük kişisel cümlelerden, vikioedia herkes tarafından kabul edilen sayfalardan oluşuyor.
  • 05-08-2008, 00:32:16
    #22
    kopux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görsen ekşisözlükte tam ansiklopedik bilgi, ekşisözlük kişisel cümlelerden, vikioedia herkes tarafından kabul edilen sayfalardan oluşuyor.
    ben şimdi girip herhangi bir makaleyi değiştiremez miyim
  • 05-08-2008, 00:35:07
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ....
  • 05-08-2008, 00:41:25
    #24
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben şimdi girip herhangi bir makaleyi değiştiremez miyim
    söylediğiniz ne anlama geldiğini ve sizin ne kadar saçma bir amaçla bu cümleyi yazdığınızın farkında değilsinz bence.
  • 05-08-2008, 00:57:05
    #25
    kopux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    söylediğiniz ne anlama geldiğini ve sizin ne kadar saçma bir amaçla bu cümleyi yazdığınızın farkında değilsinz bence.
    bakın asıl siz değilsiniz.
    olaylara tek pencereden bakmayın.
    bir tane pkk lı gelip kendilerini öven, dil kurallarına uygun, makale yazısı biçiminde gayet akıcı ve ilgi çekici bir yazı yazamaz mı?
    bir tane hırsız, hırsızlığın ne kadar kolay ve güzel bir iş olduğunu yazamaz mı?

    ya da bir hırsız, hırsızlığın kötü bir olay olduğunu söyleyen bir yazıyı kendine göre değiştiremez mi?


    işte buda özgürlük.
  • 05-08-2008, 01:02:51
    #26
    ama sence çocuk katillerini öven bir yazı yazılsa, farkedilip silinmesi çok kısa olacaktır.Site sahipsiz değil sonuçta inceleyenler, konu yöneticileri var.

    ama ekşisözlük tamamen yorum platformu mesela benim kardeşim beni arayıp abi akşama şu şu ödevim var getir dediğinde ekşisözlük mü daha etkili oluyor vikimi.Vikide sayfalarca yazı bulabilirken, ekşisözlükde 1-2 densizin yaptığı yorumları bulabiliyorum.
  • 05-08-2008, 01:09:00
    #27
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    .......