• 12-07-2019, 14:38:59
    #1
    Selamlar öncelikle vmware içinde bir türlü emülatör çalıştırmayı beceremedim.Nox ve memu ingilizce içerik de tükettim lakin bir türlü yapamadım.Tecrübesi olan var mı?
  • 12-07-2019, 14:46:07
    #2
    Çalıştıramazsın ekran kartı paylaşılmıyor sanırım. Ekran kartı paylaşılamadığı içinde vmware de çalıştıramazsın
  • 12-07-2019, 14:48:02
    #3
    başarabilenler var ama üstad
  • 12-07-2019, 15:03:31
    #4
    sanal makinada sanallaştırma yapılamayabilir.
    hata falan mı veriyor tam nedir yazabilirseniz daha iyi olur.
  • 12-07-2019, 15:17:18
    #5
    nox %99 memu %59 da kalıyor devam etmiyor açmaya
  • 12-07-2019, 17:34:56
    #6
    zaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nox %99 memu %59 da kalıyor devam etmiyor açmaya
    Zamanında bakmıştım bende işte ekran kartı olmadığı için %99 da kalıyor. Vmware son sürümlerinde ekran kartı paylaşımı yapılabiliyorsa olabilir.
  • 12-07-2019, 21:09:37
    #7
    IsaOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında bakmıştım bende işte ekran kartı olmadığı için %99 da kalıyor. Vmware son sürümlerinde ekran kartı paylaşımı yapılabiliyorsa olabilir.
    anladım hocam biraz daha bakayım ben