Vmware İçinde Emülatör Çalıştıramıyorum
6
●190
- 12-07-2019, 14:38:59Selamlar öncelikle vmware içinde bir türlü emülatör çalıştırmayı beceremedim.Nox ve memu ingilizce içerik de tükettim lakin bir türlü yapamadım.Tecrübesi olan var mı?
- 12-07-2019, 17:34:56Zamanında bakmıştım bende işte ekran kartı olmadığı için %99 da kalıyor. Vmware son sürümlerinde ekran kartı paylaşımı yapılabiliyorsa olabilir.zaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2019, 21:09:37anladım hocam biraz daha bakayım benIsaOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle