• 31-07-2008, 12:31:50
    #64
    ttnet iyice balatayı sıyırdı....
    site açıldı...video izlemek için linke tıkladım...site kapanmış...
  • 31-07-2008, 12:33:42
    #65
    bende suanda 404 bulunamadı dıyor
  • 31-07-2008, 12:34:55
    #66
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    3.sınıf ülkeden dahada beteriz nasıl bir şeydir bu herşeyin kolayına kaçıyorlar sıtede bı vıdeo kotu olunca butunuyle sıte kapanıyor ... Biz bu gidişle AB filan girmeyiz (ne guzel Girmeyelim Zaten )

    Site Açık Bende'de
  • 31-07-2008, 12:36:40
    #67
    o kadar videolarını sıtelerınde kullananlar var.

    şimdi düşünüyorum acaba videoları nasıl gösterebilirim diye bir yolunu bulursam paylasırım
  • 31-07-2008, 12:37:38
    #68
    Site kapılı bende de. Eee şimdi sıra hangisinde :S
  • 31-07-2008, 12:42:41
    #69
    yok bu bir şaka olmalı. Adamlar sadece mahkeme kararıyla egellenmiştir diyorlar. Bu güne kadar mahkeme kararı ile engellenen sitelerin tamamında, hangi mahkemenin, hangi kararı ile engellendiğini yazıyorlardı.
  • 31-07-2008, 12:47:43
    #70
    Üyeliği durduruldu
    rezaletten başka bişey değil.
  • 31-07-2008, 12:49:36
    #71
    Allah metacafeye zeval vermesin
  • 31-07-2008, 12:52:02
    #72
    pikniktube ile izlesene'nin sunucuları Türkiye'de mi yoksa dışarda mı?