3.sınıf ülkeden dahada beteriz nasıl bir şeydir bu herşeyin kolayına kaçıyorlar sıtede bı vıdeo kotu olunca butunuyle sıte kapanıyor ... Biz bu gidişle AB filan girmeyiz (ne guzel Girmeyelim Zaten )

Site Açık Bende'de