3.sınıf ülkeden dahada beteriz nasıl bir şeydir bu herşeyin kolayına kaçıyorlar sıtede bı vıdeo kotu olunca butunuyle sıte kapanıyor ... Biz bu gidişle AB filan girmeyiz (ne guzel Girmeyelim Zaten )
yok bu bir şaka olmalı. Adamlar sadece mahkeme kararıyla egellenmiştir diyorlar. Bu güne kadar mahkeme kararı ile engellenen sitelerin tamamında, hangi mahkemenin, hangi kararı ile engellendiğini yazıyorlardı.