arkadaşlar forumda baktım ama bulamadım..
bi domainim var ve bunuı blogger'da kullanmak istiyorum domain isimtescillde nasil yapacagımı bulamadım..bilen bi arkadas yazabılir mi?
Domain Blogger Kullanımı..
2
●437
- 29-07-2008, 16:20:44Üyeliği durduruldu
- 29-07-2008, 16:28:19https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...i-anlatim.html
yine yapamazsan pm at yardımcı olurum kolay gelsin