Siteme baktımda Spy olarak geliyor bu neyin nesidir kimin fesidir anlayamadım ?
Alıntı
Jakarta Commons Jakarta Commons-HttpClient/3.0.1 27 Temmuz 200802:32:18
Jakarta Commons Jakarta Commons-HttpClient/3.0.1 27 Temmuz 200802:32:17
Jakarta Commons Jakarta Commons-HttpClient/3.0.1 27 Temmuz 200802:32:17
Jakarta Commons Jakarta Commons-HttpClient/3.0.1 27 Temmuz 200802:32:16
Jakarta Commons Jakarta Commons-HttpClient/3.0.1 27 Temmuz 200802:32:16
Jakarta Commons Jakarta Commons-HttpClient/3.0.1